خدمات کاردرمانی در منزل تهران

خدمات کاردرمانی در منزل تهران

خدمات کاردرمانی در منزل تهران برای افرادی که دچار محدودیت های حرکتی بوده و شرایط مراجعه کلینیک های توانبخشی را ندارند، قطعا بهترین راه حل ممکن است. به طور معمول بهترین روش درمانی برای افرادی که بنا به دلایل مختلفی دچار کم توانی ذهنی و جسمی می شوند، کار درمانی است. در حال حاضر در سراسر تهران کلینیک های زیادی در حوزه کاردرمانی مشغول به فعالیت هستند. اکثر این مجموعه ها شرایطی را فراهم کرده تا بیمارانی که برای رفت و آمد مشکل دارند، بتوانند از خدمات درمانی در منزل استفاده کنند. در این مطلب از سایت کلینیک نسیم قصد داریم تا در مورد بهترین کلینیک برای خدمات کاردرمانی در منزل، و فواید آن توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

به طور کلی کاردرمانی یکی از روش های درمانی اثربخش بوده که خود شامل تکنیک های متعددی می شود. بیمارانی که به صورت مادرزادی و یا بر اثر صانحه ای دچار مشکلات حرکتی در هر یک از اندام ها می شوند، می توانند با خدمات کار درمانی در منزل یا کلینیک، بهبود پیدا کرده و توانایی قبلی خود را به دست آورند. زمانی کاردرمانی اثربخشی خود را خواهد  داشت که شما بهترین کلینیک کاردرمانی در تهران را پیدا کرده و از کاردرمانگرهای توانمند این مجموعه کمک بگیرید.

کاردرمانی در منزل برای راه رفتن

کاردرمانی در منزل برای راه رفتن، یکی از متداول ترین خدمات کاردرمانی در خانه در تهران است. این نوع خدمات هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان ارائه می شود. می توان گفت که این روش درمانی در حقیقت همان علم استفاده از اندام های حرکتی به حساب می آید. بیمارانی که بر اثر بیماری و مشکل خاصی دچار عدم توانایی در راه رفتن می شوند، می توانند از طریق تمرینات کاربردی کاردرمانی، توانایی راه رفتن را به دست آورند. حتی افرادی که به صورت مادر زادی در راه رفتن مشکل دارند نیز می توانند از خدمات کاردرمانی در منزل در تهران استفاده کنند.

کاردرمانی در منزل برای راه رفتن برای طیف گسترده ای از بیماری ها قابل استفاده است. که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در میان موارد نام برده شده بیشترین آمار تقاضا برای خدمات کاردرمانی در منزل برای راه رفتن، به سکته و فلج مغزی اختصاص پیدا می کند. چرا که این مشکلات اندام های زیادی از بدن را تحت تاثیر قرار داده و سبب عدم توانایی آن ها در حرکت می شود.

کاردرمانی در منزل برای دست

در بین انواع خدمات کاردرمانی در منزل  تهران، کاردرمانی برای دست نیز تقاضا بسیار بالایی داشته و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ناتوانی در حرکت دست و از کار افتادن آن، از مشکلاتی است که به دلیل بیماری ها و عارضه های مختلفی، برای افراد پیش می آید. از آن جا دست ها که نقش بسیار مهمی را در بدن ایفا کرده و به نوعی توانایی بیشتر بدن به آن ها بستگی دارد، لازم است تا برای درمان و بازگشت توانایی دستان، از بهترین روش های کاردرمانی در منزل یا کلینیک استفاده شود. در کار درمانی برنامه های تمرینی وجود دارد که افراد می توانند با کمک کاردرمانگر و انجام این تمرینات، در مدت زمان کوتاهی بهبود پیدا کرده و استقلال بیشتری داشته باشند.

مطالب مرتبط : کاردرمانی در منزل برای بزرگسالان تهران

خدمات کاردرمانی در منزل تهران به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

به طور کلی کاردرمانی یکی از زیر مجموعه های رشته توانبخشی است. همانطور که در ابتدای مطلب به این موضوع اشاره شد، خدمات کاردرمانی در منزل و هم در کلینیک قابل ارائه است. شاید تصور کنید که کاردرمانی در کلینیک موثر تر بوده و کیفیت بالاتری دارد. اما باید بگوییم که این روش درمانی چه در منزل و چه در کلینیک در یک سطح کیفی ارائه می شود. خدمات کاردرمانی در خانه در تهران برای افرادی مناسب است که دچار محدودیت حرکتی بسیار شدیدی بوده و توانایی رفت و آمد به کلینیک ها را ندارند.

هزینه کاردرمانی در منزل تهران

هزینه کاردرمانی در منزل تا حدودی متفاوت تر از کار درمانی در کلینیک است. اما قطعا این نوع از خدمات برای کسانی که برای رفت و آمد دچار مشکل بوده و حرکت زیاد برای آن ها مضر است، می تواند بهترین راه حل ممکن باشد. شما بدون زحمت و صرف زمان زیادی در راه و ترافیک، می توانید تمرینات کاردرمانی را به کمک کاردرمانگر، در محیط آرام منزل خود انجام داده و روز به روز بهبود بیشتری پیدا کنید.

جمع بندی خدمات کاردرمانی در منزل در تهران

کاردرمانی از روش های درمانی بوده که در گروه توانبخشی قرار می گیرد. این خدمات درمانی در منزل برای بزرگسالان و کودکان ارائه می شود. در صورت که به خدمات توانبخشی در منزل همانند گفتار درمانی و کار درمانی نیاز دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت کلینیک نسیم مردانی تماس بگیرید.

 

آخرین مقالات
اختلالات تلفظ در کودکان و درمان آن

اختلالات تلفظ در کودکان و درمان آن

اختلالات تلفظ در کودکان و درمان آن قطعا موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. به طور کلی اختلالات گفتاری شامل انواع مختلف و بی شماری می شوند که  برخی از آن ها بیشتر در میان کودکان شایع هستند. اختلال در تلفظ یکی از مشکلات گفتاری کودکان بوده 1403/02/12 | 11:55
هنر درمانی کودکان چیست

هنر درمانی کودکان چیست

هنر درمانی کودکان یکی از روش ‌های بسیار مؤثر برای حل مشکلات روانی است. به‌ طورکلی اختلال سلامت روان می ‌تواند جهات مختلفی از زندگی افراد را تحت تأثیر قرار بدهد 1403/02/08 | 05:48
ویدیو انجمن ملی گفتار درمانی ایران

ویدیو انجمن ملی گفتار درمانی ایران

انجمن ملی گفتار درمانی ایران 1403/02/08 | 03:54
روش های موثر برای غلبه بر لکنت زبان

روش های موثر برای غلبه بر لکنت زبان

روش های موثر برای غلبه بر لکن زبان می تواند به کاهش لکنت زبان در شرایط خاص کمک بسزایی کند. می توان گفت که لکنت زبان از جمله اختلالات گفتاری بسیار رایج در کودکان و بزرگسالان بوده که می تواند بنا به دلیل مختلفی برای افراد پیش بیاید 1403/02/04 | 01:36
درمان لکنت زبان در بزرگسالان

درمان لکنت زبان در بزرگسالان

درمان لکنت زبان در بزرگسالان می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود. به طور کلی لکنت زبان یکی از مشکلات گفتاری رایج در بین بزرگسالان و کودکان می‌باشد. با وجود این‌ که این مشکل اغلب در کودکان مشاهده می‌شود، 1403/01/29 | 11:55
رفتار درمانی اضطرابی چیست و چگونه انجام می شود؟

رفتار درمانی اضطرابی چیست و چگونه انجام می شود؟

رفتار درمانی اضطرابی یکی از روش های درمانی موثر برای درمان اختلالات اضطراب است. به طور کلی اختلالات اضطرابی را می توان یکی از انواع مشکلات روانی محسوب کرد که می تواند تاثیرات بسیار مخربی بر زندگی افراد داشته باشد. 1403/01/27 | 03:57

ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود